2011-12-01 ? 14:28:30

I skuuulan

Hej bloggen!
Är himla ledsen för min dåliga uppdatering nu den här veckan och förra, men jag har noll bloggork och än mindre blogginspiration. Vet inte vad jag ska skriva om eller hur jag ska skriva det utan att det låter ointressant. För jag gör ju egentligen inte så mycket om dagarna (inte just nu i varje fall) och det känns inte direkt roligt att bara skriva om vad jag gjort för mat i skolan vareviga dag? Eftersom det är just det jag gör typ, hela tiden. Ehe. Sitter i alla fall i skolan just nu men får egentligen gå hem för att jag blev klar med alla uppgifter osv förra lektionen, men eftersom jag är en djävla skogsmulle som bor käpprätt ut i skogen så går det inga bussar och jag tar mig ändå inte hem på något vis. Så snällt sitter jag kvar här ändå. Ovärt fosho.
Men nu ska jag dra mitt arsel bort från den här dumburken och vänta på mor så vi kan fara hem, och senare ikväll åker jag till gosen min och stannar där över natten. Vi hörs senare, men kan inte lova när! Pospos.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!