2011-12-22 ? 19:11:16

Godkväll på er lovers, haters och gud vet allt vad ni är för något

Klockan slår någon minut över sju strax och här sitter jag och tänkte precis måla på ett nytt lack på naglarna. Mest för att jag inte gillar att dom ser så nakna och ynkliga ut utan lite färg, men också för att det kanske är trevligt att vara lite snygg också, ibland iallafall.
Idag har jag vaknat upp här i hemmet utan att ha haft några vidare planer på själva dagen, förutom att jag har rullat fyra kilo köttbullar med en liten del av familjen. Gjort Janzons frestelse (fick veta idag att det stavas med Z, helskumt men rätt coolt) och pysslat om mig själv litegrann.

Dagen i sig kanske inte varit så givande, men senare lite ikväll åker jag bort till min gos och stannar där över natten. Har planerat in lite roligheter också, även om jag kommer dit så pass sent att vi inte kommer att ha tid för så mycket annat än sömn så hinner man ju med lite småsaker som faktiskt kan vara väldigt trevliga dom med ibland. Hoho.
Och som alla vet (om någon missat det vore det ju himla synd för dem eftersom det pratas om det precis överallt, hehe) så är det två dagar kvar till julafton. Höjdpunkten på året för vissa, och för somliga andra är det som en vardagsgrej. Det bara kommer och går, som med mycket annat här i livet.
Jag står någonstans kring mittenpartiet. Det är inte det roligaste jag vet, men inte heller det tråkigaste. Julmat, julgodis och lite klappar är alltid lika mysigt. Och för att inte glömma kalle anka klockan tre-fyra snåret. Helt underbart.

Känner också en stor fan-vad-underbart-att-jag-får-göra-det känsla över att jag får vakna upp med den bästa människan jag vet dagen före julafton. Vet inte många som har tid att träffas på sjävla julafton i all ära, så detta anser jag vara det närmaste man kan komma. Så just nu, för att summera och fatta mig kort, är jag fan jävligt nöjd med livet idag.

Fred ut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!