2011-12-31 ? 12:57:50

Ett grått nytt hår

Tjenatjena bloggen!! Ledsen för den kassa uppdateringen, men jag har faktiskt inte haft tid nu dagarna innan nyår när kärleken min skulle fara 50 mil bort (klart som fan man vill nyttja all tid som går då, liksom) och det var planering och saker som skulle fixas hitan och ditan. Sen har man ju ett liv utanför detta också, så det har varit fullt upp hela tiden! Sorry 'bout thaaat.
Men just nu sitter jag hemma hos Elin och väntar på att hon ska komma hem från stan som hon drog till för bara någon halvtimma sen, och ska väl snart börja göra mig iordning också! Ser förjävligt ut om jag ska vara ärlig, vilket jag är ganska ofta.
Och ett gott nytt år vilket jag önska er alla! Hoppas att ni har bra och tänkvärda nyårslöften till nästa år, det har faktiskt inte jag för jag känner att man inte behöver lova sig själv någonting bara till nyår för att genomföra det, det kan man ju göra när som helst bara man verkligen vill det. Dock är ju nyår en ganska bra utgångspunkt. Nytt år och grejer. Hehe. Men vi hörs senare ikväll bloggläsare (hoppas man!) och förhoppningsvis i dimman, för det är där jag tänker bosätta mitt arsel ikväll! HÖRS HEJ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!