2011-12-04 ? 12:49:40

Den andra advent, 4 december.

Godmorgon på er bloggläsare och så vidare!
Idag bokstavligen flög jag upp ur sängen exakt 12:00 då min väckarklocka ringde. Vet inte varför jag valde att ställa den igår morse eftersom jag inte fick sova förrän vid halv fem nångång därikring, men det kändes bra att inte ha sovit bort en hel söndag.
Och eftersom det är andra advent idag så kändes det ännu lite bättre att man har gått upp så man kanske får lite saker gjorda idag. Har redan nu hunnit bytt kläder, plattat håret och ska strax ta mig något att äta, eller om jag sminkar mig osv först. Spelar egentligen ingen roll. Ju senare jag äter på morgonen, desto bättre. Hatar frukost, ehe.
Senare idag så far jag iväg till min gos och förhoppningsvis spenderar jag natten där, men det får vi se. Har precis fått i liv honom så när jag åker dit återstår att se. Men nu ska jag fortsätta med allt vad jag nu höll på med! Vi hörs kanske senare, heido.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!