2011-12-01 ? 20:04:09

Dagens nylle

Här kommer en slapp dagens, kameran är stendöd men ska sätta den på laddning så fort jag skrivit klart detta inlägg! Nu får ni se mitt hår här i bloggen för första gången också. Är rätt nöjd själv men ska slänga i lite fler slingor nångång när jag får tid eftersom jag faktiskt har färg över som jag snålat och sparat på ett tag nu. Hehe. #Fattigtjej

Kände själv att det blev rätt naiz ändå. Eheheh. Och bilden är suddig på vissa ställen för att det är tandkrämskladd överallt på våran kära toalettspegel. #Äckligtochvidrigtpåallatänkbarasätt
Kommentarer
eliipeliinoraaaaa

Shööt va snyggt! Plus att ditt hår har ju blivit jätte långt nu, hjälp! La inte märke till det sist vi sågs :-)))

2011-12-01 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!