2011-12-12 ? 06:59:04

Att vara uppe med tuppen kändes inte så muntert

Godmorgon kära vänner!
Just nu sitter jag här vid dumburken med ett glas juice och väntar på att få åka till skolan. Är egentligen inte alls på något stå-i-kök-och-slava humör idag men man lär väl offra sig för laget! Kan ju inte svika kära RL11A, hur skulle det se ut? Undrar jag.
Efter skolan åker jag hem till min mysis och umgås med honom ett tag, stannar kanske över natten så vi får se hur det blir med bloggningen under dagen och uppemot kvällen. Han går helt klart före bloggen nu när det är som det är, så vi får somsagt se hur uppdateringen blir. Men nu ska jag fortsätta göra lite småsaker innan jag far iväg.
L8eroooo. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!