2011-08-14 ? 20:07:10

Men det blir bättre, om vi är tillsammans. Så mycket bättre, för oss allesammans.



Hej på er alla! Har precis kommit hem efter en helt underbar natt hos * med mycket skratt och trevligheter. Och ärligt mår jag bättre än jag gjort på länge nu.

Det känns lite som man börjar bli lite hel igen och alla dessa småhål som sitter lite här och var läker ihop sakta men säkert i * närhet. Jag tror det är den här känslan, vad heter den nu igen.. lycka. Det är nog det jag känner. Det tror jag verkligen nu.


Det känns nästan för bra för att vara sant, men. Det är ju faktiskt så. Du är bäst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!