2011-08-09 ? 00:59:01

man blir så utmattad av att inte göra någonting

Nu har jag sett klart filmen, och gud den är lika underbar varenda gång! Och nu har jag bennamig kurerat mig själv färdigt. Är fortfarande lite småsnurrig när jag vacklar omkring men annars mår jag finemang!
Mitt immunförsvar är nog rena rama superwoman för jag är nästan aldrig sjuk, men när jag väl är det är jag tametusan sjuk också. Dock varar det oftast inte längre än 2-3 dagar..
Minns tex. när jag gick i högstadiet (låter heltdumt att säga så? vilken jävla kärring jag börjar bli) och var så arg för att jag aldrig blev sjuk så ibland fick jag till och med låtsas att jag var sjuk för att vara hemma. Haha!

Men nu börjar jag faktiskt bli rätt trött igen så jag ska nog försöka slita mig ifrån den här skrothögen och lägga mig och titta på nästa, och sätta igång Grease en gång till. Bara för att jag kan! He-he-he. Men ni får sova så gott och ha det så bra, uppdaterar säkerligen mer imorgon. Godnatt på er! :-)
Kommentarer
millan'♥

gud vad du passade bra i sidecut!

2011-08-13 @ 23:51:47
URL: http://miillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!