2011-08-05 ? 19:34:55

saker jag iggar och diggar

- Vintern. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Kyla, slask och klumpiga kläder. Jag hatar verkligen vintern.

- Byxstring & Cameltoe. Varje dag så ser man människor i sina tajta jeans, shorts, leggings.. och alltid är det någon jävel som lyckats dra sina bracker till hakan så hela härligheten väller ut..

- Armsvett. Ve och fasa!! En blöt, illaluktande ring i armhålan - vad har den för härlig funktion egentligen och kan någon berätta för mig varför de människor som det dryper svett utav inte skaffar sig lite antiperspirant?

_______________________________________________________________

+ Sommarkvällar. Tror nog inte det finns något jag gillar mer än sena sommarkvällar med de människor man tycker om som mest här i världen. Se solen sakta glida ner och känna den småkyliga luften på axlarna. Un-der-bart.

+ Burk coca cola.
33 cl om dagen är bra för magen. Världens bästa dryck!

+ Naturen. Att bara sätta sig ute på gården med en bra bok, en skinande sol och ett gott tilltugg och ljudet av all frihet naturen giver är nog det bästa jag vet.

Kommentarer
Felicia

Well, man svettas för att kyla ner kroppen. Antiperspirant fungerar som såå att det täpper till svettkörtlarna (alltså stänger in svetten) och då luktar folk skunk när de inte använder antiperspirant längre... Eller när den slutat funka efter 12-24-28 timmar.

Aluminiumfri deo is the shit. Jag luktar nästan aldrig illa. Men jag svettas, och det är jävligt naturligt :P. Hellre en fläck på tröjan då och då än att stänga in äckelsvetten i armhålan och lukta peck sen!



Piiiiis aowt :D

2011-08-08 @ 15:07:37
URL: http://zelipan.tumblr.com
Felicia

Förresten så tror forskare att man kan få 1. bröstcancer och 2. alzhimers av aluminiumsalterna som finns i deo. Om det är sant eller inte vet jag inte, men inget låter speciellt lockande så jag chansar inte. Hohoho.



/Spammaren

2011-08-08 @ 15:38:58
URL: http://zelipan.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!