2011-08-04 ? 22:30:29

Torsdagen den 4 augusti

God kväll på er. :-)
Har precis vinkat av Anders, Thomas & Jon som kom hit en sväng med fyrhjulingen och babbla lite smått, sen hängde systra mi på dem och åkte iväg till Bjurs över natten, så nu är jag så gott som ensam hemma vilket passar mig utmärkt efter alla dessa dagars håll igång.

Men imorgon tänkte jag bara vara hemma faktiskt, om jag ska vara helt ärlig.
Eller det känns som att det enda jag vill just nu, är att sova i min egen säng, äta min egen mat och ha tillgång till eletronik vilken tid det än är på dygnet.
Campinglivet har gjort mig rädd för att vara ute i det vi nu kallar naturen! Haha. Måste dessutom jobba lite på brännan, så får hoppas på kanonväder! Har ju lyckats sola ihjäl mig på framsidan man inte på baksidan, epic fail..

Men men! Jag har faktiskt inte alls så mycket mer att säga så jag lämnar er i väntan på fler inlägg. Hej med er. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!