2011-08-30 ? 21:54:43

hemkommen

Hej! Nu är jag hemkommen från mitt hjärta och jag måste då säga att det är lika jobbigt varje gång jag åker därifrån.
Längtar ihjäl tills han flyttar till en egen lägenhet då jag kan bli hans egna lilla inneboende och slippa behöva åka därifrån mer än en gång per månad. Höhö. ;-)

Och som jag trodde har jag inget roligt att informera er om... mer än att Patriks bror precis blivit pappa och har fått världens sötaste lilla skrutt vid namn Liam som var på besök hos honom idag. Gosigos!

Det är i såna här stunder man önskar att man bara var några år äldre, att man hade ett fint boende och ett bra jobb så man också kunde skaffa sig ett litet knyte att bära på... gud så mysigt. Och ja, jag vet att vara mamma innebär så mycket mer ansvar och så mycket mindre fantasier men man kan väl få drömma. VAD vill ni mig!? Gash.

Ändrade om lookelilooken lite innan jag åkte. Smeta på lite rött, bytte kläder och så vidareee. Hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!