2011-08-28 ? 21:34:57

"Vanligt hyfs och sunt förnuft. Vi placerar lite visdom där det vanligtvis är luft..."




Men tjenare mannen!
Precis hemkommen från kärleken och just nu sitter och jag snosar på hans tröja som jag lånade med mig hem tills imorgon. Ahhh, saknar honom redan...
Har inte uppdaterat så bra denna helg men jag får väl lov att erkänna... jag har tofflat. Gud så jag har tofflat!  Men skyller återigen på att jag är nykär och vill fortsätta vara det ett tag. Höhö.

Känns jävligt bra att jag slipper passa en massa tider imorgon och gå upp alldeles för tidigt eftersom jag är ledig och börjar inte skolan förrän på torsdag. Helt klart bäst med långhelg tycker jag! Och nu ska jag väl måla på det tredje lagret nagellack så jag har det gjort. Skjutit upp detta så pass länge att jag nästan hade ångest när jag kom hem. Men nu börjar det faktiskt se helt OK ut.

Ska dock dra mig nu och fixa lite alltmöjligt. Vi hörs, hej med er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!