2011-08-21 ? 19:34:57

Det är helt okej, liksom.

NÄMEN HEJSAN PÅ ERSAN WE-HE-HE.
Är både ledsen & inte ledsen för min usla uppdatering nu i helgen eftersom jag spenderat mina dagar hos världens bästa karl som även är min nyblivne pojkvän. Min vackra skatt nu är det vi, och jag är bara din.Saknar honom redan men det blir väl lätt så när man är nykär och toffel, även om jag lovat mig själv att aldrig bli någon sån, men men! Det är lätt hänt som sagt var..

Och imorgon börjar jag skuuulan igen. Kommer att bli intressant så det hette duga!
Vet inte om jag ska vara nervös eller inte, för just nu är jag inget dera.
Jag är nog mest nyfiken och glad att man får starta om på nytt lite halvt sådär. Och systra mi och jag ska inte gå i samma klass och det kom väl som en chock.. trodde faktiskt att vi skulle få tillbringa tre långa och dryga år med varandra. Men ikke! 

Men nu tror jag bannemig att jag ska ta och välja kläder för morgondagen (och ja, jag väljer fortfarande kläder till den första skoldagen. Inte ofta sånt händer ju. Måste ju göra ett gott intryck på mina nya classmates, haha) sen får vi väl se ifall jag dunkar in något mer här i blokkän. Fint dä, hörs häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!