2011-08-30 ? 11:58:21

tänk om alla levde ett lika händelserikt liv som mig? oh gosh.


Ser heeeelt nerdrogad ut på bilden men på nåt djävla vänster tycker jag om den iallafall. Don't ask.

Vaknade i varje fall för en liten stund sen och tänkte precis hoppa in i duschen, och lite senare far jag iväg till mitt hjärta så kommer jag hem igen ikväll nångång. Tänker inte säga att det kommer bli underbart för det vet jag redan att det kommer att bli. Peppar peppar.

Vi hörs förhoppningsvis senare idag eller ikväll. Det beror på om det händer någonting nytt i mitt så otroligt spännande och fantastiska liv. Not.

Märkt att jag säger "Not" väldigt ofta numera. Ny trend? Ingen aning.

Heido!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!