2011-08-22 ? 23:21:26

Skriver alltid så djävla mycket numera. tycker ni inte?

Jajamen, nu sitter jag här igen och kan faktiskt se mitt vardagsrum efter några timmars städande. Helt underbart när det väl är gjort och allting är skinande rent!
Dock var det väl mest för mitt hjärtas skull så att han inte skulle baxna när han kommer hem hit nästa torsdag (om det håller sig fint så länge) då min mor och far åker till Prag! Får hoppas att småsyskonen flyr iväg till släktingar och att tvillingen håller sig undan. Vill ju vara ensam nångång med pojken min. :-) Kommer bli såhääär underbart. Ser verkligen fram emot det.

Har precis tvättat bort allt spackel och skit ifrån ansiktet så nu sitter jag här och känner mig fräsch och skitsnygg! (är egentligen röd som en tomat i nyllet och känner mig egentligen rätt jävla ful men sånt kan man ju inte säga här i blokkeN).

Och imorgon stannar jag hos mitt hjärta över natten för jag är ledig på onsdag. Bra start på terminen! Go, go. Och nu tänkte jag slå mig till ro i min säng inne på mitt skitsnygga rum (som faktiskt är riktigt jävla fint nu). Ni får sova så gott för det ska jag göra i varje fall. Hej med er! Och godnatt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!