2011-08-25 ? 23:08:08

Nu är jag glad igen. :-) Thank God!!

Okej, jag bloggade iallafall. Men har man bloggat varje dag i snart tre år så blir det svårt att låta bli. Är mycket gladare och lugnare nu i varje fall. Mest för att det snart är fredag och endast några få timmar kvar tills jag får träffa min älskade Patrik. Idag har det verkligen varit en sån här jag-måste-träffa-patrik-nu-nu-nu dag.

Humöret är som jag vet inte vad och det mesta får min familj stå ut med. Vilket jag skäms lite över. Eller mest mina yngre syskon.. gillar egentligen inte att vara så elak som jag oftast är, men det känns nästan som en befrielse att gnälla på dem. Herregud, jag är nog sinnesrubbad men det är faktiskt sant.

Konstigt nog så tappar jag alltid humöret när jag kommer hem. I skolan, hos vänner är det helt lugnt men när jag väl anländer på hemmaplan blir jag elak som bara fasen. Förstår ingenting.
Hoppas verkligen att detta går över för jag trivs inte alls med att behöva bete mig såhär. Jag är ju snäll... egentligen iallafall.

Men nu ska jag försöka att inte prata så mycket mer om detta i bloggen för jag känner verkligen att jag bara pratat om hur arg/sur jag varit de senaste dagarna. Fan, den här bloggen ska ju vara rolig att läsa!! :-)

Bjuder på dessa never seen pictures bara för att... hahahaha.



OMG EN SKÖLDPADDA.


Sådär. Nu får ni skratta om ni vill. Liksom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!