2011-08-23 ? 21:13:33

NejNejnej, jag kan inte skriva rubriker till allmänna texter. förlåt mä.

Har precis kommit ut ur duschen och är ganska nyligen hemkommen efter en lång dag i skolan och på stan med Fanny, Ida och min syster. :-) Väldigt mysigt och bra.
Tycker faktiskt om Haraldsbo väldigt mycket har jag märkt!

Och har redan börjat vänja mig vid min klass som också är väldigt go och mysig. Iallafall vad det verkar som! Och nu väntar jag mest på att klockan ska bli elva så jag får åka till mitt hjärta och spendera natten där med honom. :-)
Är ju ledig imorgon så det passar mig alldeles utmärkt.

Är även ledig, måndag, tisdag och onsdag nästa vecka.
Varför vet jag inte men fyfasen vad gött det är. Sjukt chill att endast ha TRE stycken jobbdagar i skolan på två veckor liksom. Hehe. För just nu är det mycket som man ska gå igenom, saker som ska fixas och mycket annat. Inget som stör mig direkt.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och vila. Känns som att det är behövligt. Hooh.
Vi hörs mer imorgon! Hej med er.

Halvgammal bild. OCH OM MIN KÄRA STORASYSTER LÄSER DETTA:
Kom hem med systemkameran! Jag behöva. Nu.
Kommentarer
coolguy

Najs blogg! :) fortsätt med detta!

2011-08-23 @ 21:34:59
systeryster

Höhö, jag lästere!

Och jag kommer inte hem med den, den är för fet för att släpa på :P kanske om jag har vägarna förbi med bil och kommer ihåg den ;)



Grattis till Patrik förresten, äntligen en karl jag inte ogillar :D



Och så borde du göra om designen på den här rutan, man ser inte vad man skriver på vissa ställen -.-



Svara gärna på något bättre ställe för jag orkar inte gå in och kolla här helatiden :)

<3

2011-08-24 @ 03:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!