2011-08-31 ? 23:41:41

mycket kärleksprat dessa dagar...

Nu blir det snarklådan så att man orkar upp imorgon bitti. Och efter skolan åker jag hem till Patrik och sover där...
Längtar ihjäl mig efter alla hans pussar och kramar. Min lilla gosigos, han är så bra. Min vackra gosse. ♥ Vilken tur jag haft som träffat någon så underbar, unik och godhjärtad människa som honom. Finns inte många såna människor i denna värld inte. Även om man tror det först så visar det sig att minst 80-90 % av dem alla är skit och inget annat än just, skit.  Usch, ja.

Ehrm.. host!
Haha, ni får ursäka allt mitt gulligullande och puttinuttande... lite pinsamt egentligen, men jag kan inte rå för det. Jag är så glad, helt enkelt. Efter många år av om och men, så har jag fått känna smaken och doften av äkta kärlek.
Helt un-der-bart. Kan fortsätta såhär bra länge till men nu ska jag faktiskt ta och sova lite.

Ta hand om er, och sov jävligt gott! Puss. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!