2011-08-15 ? 20:52:40

My name is fatso, don't wear it out.


Bara jag som ser att mitt ena bryn ser ut som en fet larv i skuggan? Inte snyggt.

Jaha. Och nu då? Är fruktansvärt rastlös och känner att jag vill frossa i mig hela kylskåpet nu medsamma. Men nej. Jag börjar bli fet. Det känner ju jag det. Och det börjar synas nå förskräckligt. Ser ju ut som jag är i 5 månaden eller något.

Usch, jag måste börja träna eller hitta på en energislukande hobby annars lär jag väl rulla fram snart. Och nej, jag vet att det inte syns för era ögon men det gör det för mina. Fast näe... jag är fasen inte fet. Jag är mullig. Eller trivselrund. Dock vet jag inte hur mycket jag trivs med denna mage och dubbelhaka.

Äsch jag bara snackar strunt. Hej med er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!