2011-08-15 ? 14:52:38

Men godmorgon typ.

Känns lite äckligt att skriva på detta tagentbord just nu.
Metanke på att någon av de yngre kaninbebisarna i denna kull har lagt ett rosa djävla tuggummi under det som är fullt med spott och äckel.
Och jag rör det inte så det får fasen ligga kvar där tills de kommer hem så tänker jag bannemig trycka ner båda deras nyllen i skiten. Vem lägger tuggat tuggummi under ett tagentbord? Åh, nötter. Jaja, nog om det iallafall.

Vaknade på tok för sent för någonting idag också. Kändes mindre bra ända tills jag såg en grå himmel och smådassigt väder när jag kikade ut genom fönstret nyss. Det ger mig flera anledningar till att inte gå ut idag. Haha, tar alla chanser jag får.
Sen måste jag verkligen få pli på min sömn nu också..
Gick och la mig klockan tre imorse och vaknade nu vid två igen. Och det är precis en vecka kvar innan skolan börjar. Måste. Vända. Tillbaka.

Åh, nu tog jag i tuggummit. Härlig konsistens på det där tuggummit, klibbig och bra. Vi lär vara en person mindre i den här kullen inom en snar framtid. Brb, ska yxmörda litegrann. Hejdå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!