2011-08-07 ? 19:29:56

lika trasig fortfarande

Hej igen.
Mår inte så mycket bättre nu heller men tänkte vara småsnäll och uppdatera här iallafall. Och som jag trodde har jag inte så mycket att berätta om.
Har mest legat i min systers säng (den är bättre för min rygg så ligger/sover i den när jag får chansen) och kollat på säkert några tusen olika filmer och trista tvprogram.
Lyckades pressa i mig två mackor och lite juice, och borsta tänderna har jag också gjort. Haha för det var ju intressant fakta.. Men nu ser jag allting i fyrkanter så jag ska dra mig tillbaka. Vi hörs och syns. Hejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!