2011-08-24 ? 16:01:08

klimateriekossa? jag? äsch då.

Tja på er allesammans. :-)
Är hemma nu igen efter en välbehövd natt hos min underbara patrik, och nu är jag trött som en... ja, som en sten. Eller något. Vill bara lägga mig på golvet och dö ihjäl. Har någon kuslig välbekant känsla av att jag inte pallar med livet idag. Ahhh, inte för att det hänt någonting men jag är fasen lite sliten idag. Uschanemejen.
Längtar efter min älskade patrik som är på jobbet. Vill vara hos honom just precis nu och föralltid.
Tack och lov att gubben jobbar förmiddag nästa vecka. Blir ju helt galen på denna eftermiddagsvecka han gör. Haha, jag låter som en klimateriekossa. Blä. nu väntar min säng så ska jag nog sova några år! Pösshäj.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!