2011-08-08 ? 22:01:34

everybody is always so fucking "fine"

Åh, nu är jag så himla jävla glad!!!
Har varit nästan förbannad och gråtfärdig idag för att jag inte hittat den bästa filmen i universum att titta på nu när jag fått 70-80-90tals nojja.
Och så hittar min lillebror den på inspelningsband. GREASE.
Finns fasen inte någon bättre film. Älskar alla karaktärer, låtar, scener.
Alltså hela den filmen är helt enkelt magisk på något vis och varenda gång jag ser den så blir jag helt uppslukad utav den. Kommer ihåg får ungefär 3 år sen då jag kollade på den varje kväll i två veckor när jag skulle somna.
Var som besatt och även om jag visste varenda replik och låttext i hela filmen så gjorde det inte mig något, då satt man och prata eller sjöng med.
Helt klart världens bästa film med andra ord.
Kommentarer
Felicia

Ehehhe okej, jag är en dryg en... men! Filmen är från -78, så om det är det du menar med 70-90talsnoja så är jag med. Men den utspelar sig på 50talet, så om det är miljön och kläderna osv osv osv så har du faktiskt lite 50talsnoja! :D



/dryg

2011-08-09 @ 00:23:35
URL: http://zelipan.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!