2011-08-19 ? 00:58:49

Jag vill ge dig hela världen mitt hjärta, och hela världen skall jag ge dig. Men just nu. får du nöja dig med mig.

Den enda som ger mig kärleken jag längtat efter så länge, när jag behöver den som mest. Du stillar ständigt mitt begär efter den enda personen jag helst vill vara med i hela vida världen. Dig.

Dina fina ord du alltid viskar i mitt öra. Då du ber mig att inte åka hem utan att stanna över natten. När du säger att din säng känns tom och önskar att du fick hålla om mig. När du blir ledsen på låtsas när du inte får dina pussar som du lika väl som jag känner ett behov av hela tiden. Ett begär av att få vara nära dig. Veta att du är min och ingen annans.
För nu är du väl det? Min.


För mig är du så äkta, så bra, så djävla perfekt på något vis.
Ibland känns som att allt detta bara är en fånig dröm jag drömmer. Detta kan väl inte hända en person som mig. Att allt detta bara är löjliga illussioner.
Men så kommer jag på, jag drömmer inte. För ingenting har nånsin varit så glasklart som det är nu. Du är så perfekt för mig mitt hjärta. Så himla perfekt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!