2011-08-24 ? 23:35:49

Jag är väldigt trevlig och optimistisk mot allting idag. Verkligen. Det är jag.

Hur korkad får man vara som somnar runt sextiden och vaknar igen vid nio?
Jag kommer få så otrolig mycket sömn inatt känner jag. Och inte blir det lättare när man måste vänta på att gubben ska komma hem från jobbet så att man får säga godnatt via facebook tackvare att hans sms (eller vad det nu var) har gått ut och vi äger ingen bärbar dator osv. Och jag tvärvägrar att prata i telefon. Haha, är typ en fobi för mig. Har bara gnällt idag verkar det som. Är en väldigt trevlig och positiv bloggare jag. Naaat.
Tur att man har universums bästa kille vid min sida genom dagarna som går. Vet inte vad jag hade gjort utan min fina Patrik ibland. Usch nej, hemska tanke. Bort med dig. Men nu ska jag.. göra nåt vettigt. Så får vi väl se ifall gubben har hört av sig, eller inte när jag kommer tillbaka. Pusshäj och godnatt med er alla!

Min pojkvän ser ut som en bebis. Pluspoäng till honom. :-) Du får inte bli arg jag att jag stjäl dina bilder hjärtat. Och neka inte att du inte kommer läsa detta för jag vet att du stalkar den här bloggen! Hihi, puss på dig min fina gubbe. Du är bäst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!