2011-08-12 ? 00:41:15

I just don't give a fuck, that's all.

Alltså snart flyttar jag min blogg till annan adress! Blogg.se krånglar ju tamefan jämt. Nu går det ju inte ens att ladda upp bilder om man inte ändrar om bilderna till paint format så kvalitén suger balle. Åh, jag blir så trött..

Hej på er!
Har precis kommit hem från * och har haft en helt underbar dag med den människan. Totalbäst. ♥ Hoppas ni har ett visst överseende med att jag inte nämner personens namn, orkar inte med allt prat som alltid ska förekomma när det händer något nytt i alexandras lilla bubbla. Så just nu får personen nöja sig med att vara en stjärna här i bloggen.
Men jag tänkte göra mig något riktigt gott att äta på sen hörde jag visst att sängen ropa. Kan ju inte avfärda dens gälla skri efter mig. Så ni får sova så gott för det ska jag, och sakna någons lena armar som inte längre håller om mig som de borde göra.. Men sov så gott nu. Godnatt!

Dagens nylle.
Kommentarer
*

Underbart ( =

2011-08-12 @ 01:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!