2011-08-16 ? 12:00:35

early in the morning

Åh, jag känner min egen kropp igen efter lagret av all smuts jag precis duschade bort! Haha, eller inte. Men nästan så.
Finns det någonting jag verkligen inte tycker om så är det att vara skitig, lortig, äcklig and so on. Man duschar fasen iallafall kroppen varannan dag annars kan ni hålla er en meter ifrån handen allesammans, och tro mig jag kan sträcka ut armen hur långt jag vill när det gäller personlig hygien!!!
Haha, skämt åsido. Men ärligt talat. Det är rätt snuskigt.

Idag ska jag iallafall hem till * för jag har nog aldrig längtat så mycket efter en person i hela mitt liv. Tvärdör ju. Hehe. Och nu ska jag käka frukost med mor & lillebror. Om de vill förstås. Hej med er! :-)
Kommentarer
Felicia

Ehehhe... miljönissen har några ord att säga:



1. Det är väldigt sällan man är så pass lortig att man behöver tvätta hela kroppen med tvål, det räcker oftast typ under armarna och mellan benen..

2. I och med punkt nr1 så kan man gott och väl tvätta av sig i handfatet. Och bli REN.



Varför? Vatten är uttorkande, tvål är ännu mer uttorkande och båda är inte bra för miljön att slösa på.



Just sayin'.



:D

2011-08-17 @ 20:23:36
URL: http://zelipan.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!