2011-08-24 ? 21:19:13

den konstigaste känslan i världen.

Vet inte vad det är med mig men ända sen jag kom hem tidigare idag, har jag varit... arg? Vad är det här för sjuk känsla?
På vad vet jag inte men det kryper i hela kroppen på mig och nävarna går jag knutna med, som om jag gjorde mig redo för fight varenda minut, sekund, hundradel. Jättekonstig känsla och jag gillar den inte.
Tycker inte om att behöva vara arg när jag egentligen inte behöver.
Vill vara glad så ofta kan jag och gilla läget så gott det går. Självklart så kan ingen gå omkring och känna sig som fisken i vattnet, men man önskar ju att man kunde.
Har irriterat mig på småsaker. Vräkt ur mig elaka kommentarer åt familjemedlemmarna. Viljat vara ensam. Längesen jag kände såhär. Väldigt längesen jag kände mig riktigt arg också. För nuförtiden har jag så mycket mer att le åt. Och det har jag idag med, just nu också. Så jag förstår inte vad felet ligger..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!