2011-08-12 ? 14:03:11

Chilly, chilly...

God eftermiddag på er!
Sitter just nu och fryser ihjäl och har gjort det sen igår kväll när jag gick till sängs. Nätterna börjar bli svinkalla och det kan ju bara betyda att hösten intar sin plats i detta 12 månaders lopp av vår, sommar, höst och tillsist. Vinter.

WHY WINTER?!
Jag pinar mig hellre igenom tio år med slaksig, regnig och blöt höst än med fyra-fem månader av svinkall, astråkig och vit vinter. Snön kunde väl ha haft en lite mer livfull färg iallafall, som turkos eller något istället för vit. Som inte ens räknas som en färg (det gör inte svart heller om ni ville veta liksom..) så hur kul är det?
Jaja, ser absolut inga anledningar att tycka om vintern iallafall. Eller jo, jag fyller år. Men ack man önskar ju att det vore på sommaren istället. Suck.

Vilken optimist jag är, haha. Ska göra mig lite mat/frukost eftersom jag klev upp så sent. Blir väl en brunch då. Eller något. Vi hörs nog senare! Pusshäj.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!