2011-08-11 ? 00:45:39

dagens & a new in. bara lever livet litegrann.



Äntligen har jag fått tag i min djävla Earcuff som jag längtat så mycket efter. Endast 29:90 på Glitter. Gud satt på min axel då vill jag lova!

Har förövrigt haft en toppendag hos * idag, men egentligen igår eftersom klockan är över 00:00.. Verkligen någon man trivs med säger jag bara. Så vi ska träffas "imorgon" och möjligtvis till helgen också. Kommer somna glatt inatt kan ni hoppa upp och sätta er på! Hihi. Men nu ska jag försöka sova lite så vi hörs senare imorgon.
Pusshej på er. Och godnatt! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!