2011-08-31 ? 21:47:13

chillar pee


Tjenare på er allesammans! (Ordet tjenare är ett fult ord btw. Tje-nare?)

Nu kan jag äntligen ta det lite lugnt efter en trevlig dag med Elin i staden där vi chillar s0ender på Subway osvosvosv.


Tanken var att jag skulle stanna hos henne över natten men det blev ändrade planer (var ett snabbt och impulsivt beslut dock) så nu sitter jag hemma och har städat och donat med lite alltmöjligt innan mitt vackra hjärta intar mitt hem på fredag.
Har nämligen inte tid att städa, byta sängkläder osv för jag ska inte vara hemma alls innan han kommer. Så det var bara att räta på ryggen och göra allt sånt nu ikväll!

Och imorgon är jag mer än redo för skolan igen och träffa alla mina classmates. Har faktiskt saknat dem om jag ska vara ärlig. Känns som att vi kommer att få tre roliga år med varandra. Och självklart lilla Cassie!! Ahh, måste ju få snacka lite skit med henne också. Hähä.

Men nu tänkte jag faktiskt gå och göra mig någonting att käka sen blir det marsch i säng för min del!


Åh. Vi har godis i skafferiet.

...

Kommentarer
hanna

du har inte funderat på att ni inte alls kommer att gå i samma klass i tre år va? inte om ni har som vi hade att ni får välja inriktningar, för då får ni ju gå olika pga vad ni väljer! ;) puss hörru

2011-09-01 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!