2011-08-07 ? 00:00:08

min plåsterhistoria:


Ja, såhär fint slutade den mindre roliga olyckan jag lyckades med idag.
Jag störde mig lite på att skinnet som hade börjat läka på min näsa hade blivit så stelt att jag knappt kunde röra den, så jag började sakta men säkert pilla bort små skinnbitar från näsan och det var ju dumt gjort, dock visste jag inte det då.

Tillslut står jag i badrummet med pincett och RIVER bort stora partier med skinn från hela näsan och då gjorde det ju faktiskt inte så ont så jag fortsatte tills hela näsan var som en skinande, blödande röd tomat. Och smärtan som kom efteråt ska vi inte ens tala om. Så jag bestämde mig för att kladda på lite Aloe Vera för det hjälper ju mot allting (>.<) trodde jag.

Det hela slutade med att jag stod med näsan under vattenkran och spolade ljummet vatten över den i 10 minuter. Korkat det där alexandra..
Så nu sitter jag med plåster i högsta hugg och det känns faktiskt mycket bättre nu när det inte kommer kalla vindpustar på den hela tiden. Haha, aldrig mer utan min solkräm säger jag bara!!!
Kommentarer
A MILLION LOVE LETTERS.

Vet hur du har det... Var lika för mig på Malta. Aaaaaaaaaaaj!!

2011-08-07 @ 19:24:28
URL: http://amillionloveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!