2011-08-15 ? 00:13:18

ansiktsmasker är ju rätt fula, egentligen.


Sjukt snygglig man är just nu. Men vill man vara fin får man lida pin. (Förresten, vore inte "vill man vara fin får man se ut som ett lik" en mer passande mening? Synd bara att det inte rimmar annars hade jag förmodligen skrivit det) Vet att ni totalälskar mitt fiskplut också. Gör jag med.. eller?

Har tittat på några Gossip Girl avsnitt med syster nu och det tänker jag fortsätta med för resten av kvällen/natten som återstår. Imorgon tror jag att det blir en redig hemmadag eller så följer jag med mor och lillasyster till stan tidigt på morgonen och inhandlar fotbolls skor åt lillan.
Har ju faktiskt inte så mycket annat vettigt för mig så det låter som en bra plan.
Eller så åker jag hem till * när efter att han slutat jobbet senare på dagen.. men jag vet inte faktiskt! Är rätt öppen för förslag ändå. Fast nu ska jag se lite på GG och äta kvällsmat. Hej med er, och godnatt. Förhoppningsvis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!