2011-08-05 ? 18:15:56

- Pierce my lips, don't shred me down to strips because your way to good at it.

Hej på er! Mår förtillfället väldigt bra (förutom att min extremt röda näsa är asful och svider) och tänkte strax ta mig någonting att äta för just nu vet jag inte alls om jag ska åka till Rättvik med Stina och ha skitroligt, eller om jag ska spendera den här dagen hemma som jag tänkte igår.
Men så kom jag på att det ändå vore väldigt roligt att vara där de sista dagarna, för det är ju ändå ett helt år kvar tills nästa Classic Car Week så jag funderar fortfarande på hur dessa beslut ska tas..

Men jag är faktiskt skithungrig nu när jag väl känner efter så nu ska jag slänga ihop något ätbart! Hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!