2011-04-17 ? 15:20:07

Veckans slappaste dag.

Hej på er!
Kom precis in med solstolen och boken. Varit ute i det fina vädret några timmar och jobbat på brännan, i ett tappert försök att sola bort fuskbrännan jag solade dit med höga cancerrisker i vintras. Pinsamt Alexandra.

Idag mår jag betydligt bättre kan jag iallafall berätta.
Kan inte säga att jag överreagerade för det är sorgligt, det är det - men idag har jag låtit det sjunka in och försöker se det från den ljusa sidan. Som jag alltid försöker göra.

Nu ska jag äta lunch sen bara ta det lugnt och njuta av denna fina Söndag. Veckans slappaste dag.
Hörs hej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!