2011-04-03 ? 18:34:35

Oh nei

I AM SO SORRY GUYS.
Har varit upptagen med en massa annat under hela helgen så bloggen hamnade åt sidan tyvärr.
Men nu är jag tillbaka igen! Haha.
Har varit med söta Fanny Allanson vi har varit ute på dumheter och härjat lite varstans under helgen, både roliga och mindre roliga saker har hänt men ska jag säga min åsikt så har det varit roligt för det mesta!

Och idag är det söndag. Trötta söndag.
Vill bara lägga mig och sova på en gång men det kan man ju inte heller. Suck.
Kommer uppdatera bättre i veckan, möjligtvis inte på torsdag för på fredagen har jag nationella prov i franska och engelska. Inte roligt, inte roligt..
Men nu ska jag dra mig. Vi hörs senare! Pews.

Fredagens facelook.
Testade tejpmetoden när jag gjorde sminkningen också.. fungerade fint! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!