2011-04-24 ? 21:08:20

Sccchtekte i förmiddagssolen today




Var inte så sugen på att vara med på kort idag eftersom min hy är jävligt rubbad denna vecka för jag råkade korkat nog glömma ta medicinen EN DAG och det syntes verkligen dagen efter kan jag lova. Huda.
Menmen, boken får gärna pryda min blogg. Och min otroligt charmiga bakgård.
Skogsliv HJÄRTA. Sen skymtar man ju mina kläder på sträcket, lila såklart.
Haha, vad annars?! Nej men ska jag vara ärlig så har min lilafeber börjat avta i små mängder. Trodde aldrig den dagen skulle komma helt ärligt.
Kommentarer
Nilsrachel

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-11-16 @ 13:28:03
URL: http://nilsrachel.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!