2011-04-20 ? 20:20:21

RuuunarN'

Världen kräver väl en uppdatering utav mig förstår jag, så here we goooo.
Kom hem, bytte om till träningskläder och invigde mina nya springskor!
Sen sprang jag hela 6 kilometer, mer än en halvmil det. Riktigt stolt över mig själv idag för det var jobbigt, ytterst jävla skitjobbigt för en själv som blir anfådd efter en gympalektion i skolan ungefär..
Men är glad att jag höll ut och faktiskt tog i allt jag orkade de sista hundra meterna innan jag kom hem så jag var helt tvärslut säger jag när jag ranglade innanför dörr'n.

Sen sov jag lite middag (egentligen dog jag bara i sängen efter att jag sprungit men, shh) och nu har jag precis duschat och fått bort all äckelsvett, och NU tänker jag äntligen äta. Mådde nämligen rätt illa efter mitt lilla pass så jag drack mest vatten och åt ett äpple. Men nu vet jag en som är vrålhungrig och det är inte jag själv - utan magen min. Den kräver mat av mig nu.
Så jag lär väl bege mig mot köket och fixa till något! Pösshäj. ♥


Åh, liteeen.
♥ Här hade jag inte ens min labretpiercing.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!