2011-04-28 ? 14:11:01

Now the pain is my pleasure

Sitter här och väntar på att få äta lunch, sen bär det av mot Borlänge för att kika på balklänningar eftersom föräldrarna inte gick med på att köpa balklänningar åt mig och min syster för hela 6000 spänn i Falun.
Förstår dem.
Jag skulle heller aldrig vilja göra det för mina ungar om jag hade några, haha..

Så vi ska kolla om det finna några andra billigare i Borlänge, om inte, så får vi hyra dem vi hittade på i Falun.
Och det suger ju. Man vill ju minnas sin bal. Aiiight?
Därför har jag hellre en klänning för ett normalt pris och som kanske är småful istället för att ha en klänning som är perfekt på alla sätt och vis, men som är svindyr istället.
Man kan ju inte få allting i denna värld, hur gärna man än vill det. Hehe.
Kommentarer
Johanna Lindblå

du kan få hyra min ^^ <3

2011-04-28 @ 23:48:31
URL: http://bbbeejbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!