2011-04-05 ? 15:36:09

Ni frågar, jag svarar!

FRÅGA:
Hur många besökare har du per dag ? :)

SVAR:
Det är väldigt olika beroende på hur jag bloggar och vad jag bloggar om.
Märkt att folk tycker mer om att kolla på bilder i en blogg,
än om man skriver vad man själv gör på fritiden.
Tycker faktiskt själv att det är roliga om någon lägger ut bilder i sin blogg så man själv kan få en tanke om vad personen gjort utan att berätta om det!

Men jag kan ha runt 110 stycken läsare en dag, och nästa 65 stycken beroende på vad det är jag bloggar om. Har jag bloggat om något som läsarna finner intressant så fortsätter dom väl läsa nästa dag också och se ifall jag uppdaterat om något lika intressant! Ungefär. Det är somsagt väldigt olika.

Dock är statistiken inget jag bryr mig om direkt. Jag vill bara få ut mina känslor, åsikter och bara prata rent allmänt. Hur många som lägger manken till och läser det var ju en helt annan sak. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!