2011-04-16 ? 23:15:59

Några tårar fällda, lite lättare. Flyger.

Några tårar har har runnit längs med kinden ikväll.
Det gör för ont att tänka så jag försöker att inte fundera mycket över det just nu.
Alla saker händer av en anledning. Beslut.

Utan beslut skulle vi vara lika maktlösa som ett sandkorn bland flera miljarder andra. Triljoner. Sandkorn som bara finns utan en speciell anledning.
Ett sandkorn kanske inte gör mycket. En miljon gör lite mer.
Men väldigt många krävs det för att göra
synbar skillnad.

Jag är för djup ikväll.
Klarar inte av dessa tankar som far lik pingpong bollar i huvudet på mig.
Får huvudvärk av mina egna tankar. Så sorgligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!