2011-04-04 ? 23:48:13

Magsmärtor utan en självklar förklaring

Somsagt lovade jag att jag skulle blogga bättre denna vecka,
men jag hade fel.

Igår kväll låg jag praktiskt taget och LED för att jag hade såna magsmärtor och ingenting hjälpte så jag kunde inte göra annat än och ligga och ha ont tills det förhoppningsvis skulle avta. Otroligt nog somnade jag iallafall och på morgonen hade jag fortfarande lite ont så jag stannade hemma från skolan och så.
Mådde dock bättre senare runt tiotiden men jag bestämde mig för att vara hemma, och somnade om.
Vaknade runt två av att syster tvingade med mig till stan för att kika på balklänningar, och nog hittade jag jättemånga otroligt vackra som jag fastnade för. Priset svider dock i plånboken.. 
Sedan har jag och hon varit i Bjursås och mekat med en kompis bil, satt på ny klädsel på bilsätena och så.
Och alldeles nyss åkte Robin härifrån och nu är jag jättetrött och vill bara sova! Blir skola imorgon iallafall, måste komma ikapp så jag klarar av nationella proven som jag inte längtar till..
Men nu ska jag sova så ni får sova så gott. Pews! ♥
Kommentarer
Eleonora

Hur många besökare har du per dag ? :)

2011-04-05 @ 13:56:52
URL: http://jiddraellerinte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!