2011-04-17 ? 16:00:35

Jobba upp ditt eget självförtroende först innan du försöker sänka mitt.

Alltid finns det någon bitterfitta som försöker sänka mig.
Är inte det rätt lustigt att folk fortfarande kämpar för att andra ska lida för att må bättre? Hur sjukt är inte det.
Men här står jag fortfarande och jag skulle inte för hela världen inte vika för en anonym kommentar på min blogg som handlar om mig själv. Visar ju bara hur fega och ynkliga vissa människor är. Stor i orden men liten på jorden. Mycket snack men lite verkstad.
Dagens citat och rubriken får nog bli dagens visdomsord.



Kommentarer
Selmaa

Kan inte du göra en sminkvideo? du är så bra på att sminka! :)

2011-04-17 @ 19:08:40
URL: http://pinkcrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!