2011-04-28 ? 00:45:06

Jag? Sova? Ni skämtar väl! Pöh...

Jag ändrade mig tydligen. Eller vadå jag föresten.. kroppen vill men inte huvudet!
Ändå har jag ingenting och göra.
Skriver mest i hopp om att jag ska bli less och att huvudet också ska bli lite slött så jag kan få sova nångång, för just nu värker hela min kropp och den längtar efter sin säng som den inte sovit i på flera dagar.
Istället har jag fått sova med en sömnpratande Tobias som alltid roffade åt sig allt täcke så jag vaknade med möjligtvis litegrann på höften, men det värmde ju mycket. *Hutter*

5 minuter senare.. Edit:
Nej nu blev jag fanemig trött av att stirra. Mysko kropp man har. Haha.
Godnatt på riktigt nu!
Kommentarer
ida :)

hej, jag har länkat dig på våran blogg.. kika gärna in och kolla ;)

din blogg är super ! :)

http://jiddraellerinte.bloggplatsen.se/2011/04/28/5223477-ida-tipsar/#kommentarer

2011-04-28 @ 10:38:47
URL: http://jiddraellerinte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!