2011-04-18 ? 17:22:24

Ironiskt inlägg

Nu ska jag berätta om min händelserika dag i mitt händelserika liv!
Och där ljög jag ju visst. Heh.
Haft en relativt bra dag i skolan, för där händer det ju så mycket till skillnad från alla andra dagar då jag också går där och långsamt ruttnar bort! Positiva tjejen 123. Men är just nu, och har varit ett bra tag, less på skolan.

Vill bara ta sommarlov bort från Bjursåsskolan.
Men inte från alla människor. Eller. Nästan alla.
Ond jag är idag. Kände för det tror jag. Ni som säger emot, två ord: Håll. Käft.
Är på ett sånt här humör då allting jag säger är så djupt ironiskt för egentligen vill jag ju kasta en stol i någons ansikte för att göra denna person lite snyggare om man möblerar om lite!

Inget illa menat mot er som läser, om jag inte ogillar någon utav er. Vilket jag säkerligen gör för det är ju nån liten pillevink som kommenterar onödiga saker här ibland så du ogillas rätt hårt din sneknullade idiot. :-D

Nu tar jag mitt sura humör och går min väg. Farveel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!