2011-04-24 ? 19:02:34

Heja mina häng gurkor och hylla de anonyma!

Fick en söt kommentar av "någon" eftersom stackarn inte vågat skriva namn om att jag har häng tuttar. Kändes så komiskt så tänkte svara lite på kommentaren endast för att jag är så barnsligt uttråkad.

Ja, det är faktiskt så. Jag har "häng gurkor" till pattar och det är mitt eget fel.

Fast 70AA var nog en aningen fel gissat. Skulle nog själv säga 75B om jag läser storleken på mina BH:ar. Föresten så blir allting mindre genom ögats syn så jag har förståelse för din miss, är inte alltid lätt va?
Kan dessutom tillägga att bikinin satt jävligt lång ner eftersom mina band, som du kanske ser, är INSTOPPADE i bikinin. Men tack för upplysningen. Lär nog ha tagit extra lång tid för att att först syna hela min kropp ditt pervo och sen klickat dig vidare till kommentarsfältet och skrivit denna kommentar för att sen skicka den.
Vilken lång process för något så otroligt nödvändigt, tycker du inte!!!!!
_______________________________________________________________

Fast jag kan inte sitta här och slösa bort tiden på nån mes med dåligt självförtroende mer, måste ju låta stackarn få en chans att bygga upp sitt eget också. Eller ;-) Haha, hoppas du dör lyckligt människa!
Nu tar jag mina häng gurkor och gör något vettigt av dagen som återstår.
Kommentarer
Anonym

Alexandra, du är så jävla stark !

Fattar inte att du kan ta sånna här grejer, även om det kanske gör ont så visar du det inte. Sådana som du som inte bryr sig, och är snälla (du verkar jätte snäll) borde det finnas fler utav här i världen ! :)

2011-04-24 @ 20:48:18
Martin

Fan att vissa är så jävla överfixerad på utseendet :S

2011-04-25 @ 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!