2011-04-16 ? 13:10:44

fylla, fjortisar och lite fiasko

Kom inte nära mig för guds skull. Jag är tvärsjuk.
Hostade så jag spydde två gånger inatt, är helt vimmelkantig mår redigt jävla illa just nu. Hemsk natt, hemskt uppvaknande!

Hade förövrigt en jättebra kväll igår med min tjejer, synd bara att vissa inte dök upp.. men man gjorde det bästa av allting helt enkelt och det lyckades vi bra med! Höll mig faktiskt nykter bland tusen andra och det ger jag mig själv cred för. Haha.
Hade roligt ibland och tråkigt ibland men har ärligt svårt att ha roligt som ensam nykter när precis alla andra är dyngfulla.

Åh justja! Tack till dig som stod och dansade framför alla även fast ingen brydde sig om dig och visade hela överkroppen och sköt ut rumpan en meter med nerdragna byxor. Du underhöll mig för ett tag iallafall. :-)
Vissa människor kan fasen inte kontrollera sitt alkoholintag. Kul och se på allt spektakel som händer för människor som fått i sig för mycket. Ha-ha.

Och idag ska jag inte göra ett skit. Jag vill. Men jag orkar inte. Min sjukdom tar över och har dumpat mig i en djup grop som jag helst ligger kvar i för min egen säkerhets skull!
Vi hörs senare. Haha. Ledsen för det långa inlägget! Heido. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!