2011-04-12 ? 22:05:31

En trött men stolt chey!

Ingen uppdatering på grund av att jag tillbringat dagen i Sågmyra med Fanny och massa pojkar. Städa fick vi också göra åt dem, lortgrisar. ;-)

Sen åkte vi in till Falun och sprang runt Kålgårn med Fannys mor.
Riktigt stolt över mig själv! Trodde aldrig att jag skulle klara det med min kondis. Haha. Men nu är jag så trött och slut så nu skriker jag efter sängen, och inte tvärtom.

Taggar för nationella i engelska skriftligt imorgon också. Lär bli YTTERST roligt. Eller?! Men godnatt & sov gott alla för det ska jag göra, som en riktig prinsessa! Pews. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!