2011-04-16 ? 19:38:33

En sann sommardag

Men kan ju tro att jag har haft fullt upp idag eftersom jag knappt bloggat alls. Skenet bedrar.
Jag har läst. Läste ut sista halvan av Hungerspelen på några timmar.
Kunde inte för hela världen sluta.

Var helt besatt och uppslukad av boken så där satt jag, i min systers säng och bara njöt av tystnaden och av ögonen som rad för rad blev mer förundrade och chockade för var sida som jag ögnade igenom. Underbar bok.
Älskar att det ständigt är spänning och oro som rår så man alltid måste vara beredd på det värsta.

Ikväll ska jag inte röra mig ur fläcken från huset somsagt.
Och det är skönt kan jag lova.
Tjugo plusgrader belönade solen dom flesta med idag, klockan är halv åtta och fortfarande ser jag ut och kan beundra landskapet. Det är inte vår idag.
Idag har det varit sommar.
Framför mig ser jag människor som grillar, skrattar och njuter av sommarvärmen som solen giver.

En vacker bild från badplatsen i bergsgården för två somrar sen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!