2011-04-27 ? 23:22:47

Det är galna tider, totalgalna tider

Självklart är jag inte så bokstavlig med rubriken.
Är mest glad och lättad att det är lov och man faktiskt FÅR tänka på någonting annat än skolan och alla nationella prov som härjar jämt och ständigt.
Hej! Föresten.. haha.
Har inte bloggat så bra alls de senaste dagarna men jag njuter av friheten och umgås med mina vänner, har det bra och lever som en riktig livsnjutare just nu. Så härlig känsla att man bara kan slappna av och tänka på saker som man har som andra, trejde, fjärde prioritering i livet än BARA skolan. Skööönt.

Har bott hos min fina vän Tobias dessa dagar som gått nu och haft det mer än toppen, jag lever mitt liv i Bjursås bland bönder och traktorer, och vet ni vad?
Jag älskar't.
Bondelivet är awesome!
Låter som en riktig stadsbo när jag egentligen är en bonntölp som bor mitt ute i skogen bland träd och.. mera träd.
Har faktiskt inte så mycket mer på hjärtat. Vill mest vara snäll och uppdatera er lite om vad jag gjort och att jag fortfarande lever! Höhö.
Nu ska jag mysa lite i min säng som jag måste bädda om kom jag på nu.. lät ju förfärligt jobbigt faktiskt. Menmen. EFTER DET så ska jag iallafall mysa ner mig där sen sova som en bebis.
Godnatt alla, sov sött nudååå.


Liten alexandra, även här var jag utan labretpiercingen.

Nawie :''**<3<3<'3<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!